ՎԵՐԱԴԱՐՁ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
DISCOUNTIN-ում մենք անում ենք ամեն ինչ՝ մեր հաճախորդներին գոհացնելու և նրանց հետ շարունակական կապ պահպանելու նպատակով: Մենք միայն խնդրում ենք, որ դուք բարեխղճորեն կատարեք գործի ձեր հատվածը զեղչի կտրոն գնելու ժամանակ: Համոզվեք, որ ուշադիր կարդացել եք գործարքի նկարագրությունը և հասկացել եք կտրոնի պայմաններնը (օրինակ ՝ պիտանելիության ժամկետը կամ գործարքի պայմաններում նշված ցանկացած այլ սահմանափակում): Մենք հստակ նշում ենք սույն տեղեկությունը յուրաքանչյուր գործարքի համար:
-
Բոլոր փոխհատուցումները կատարվում են . DISCOUNTIN Credit-ի տեսքով ձեր E-Wallet-ին, որը գտնվում է մեր կայքում՝ ձեր անձնական էջում:
-
Վերադարձված գումարը ավտոմատ կերպով կհանվի մեր կայքում կատարված հետագա գնումների դեպքում:
-
Վերադարձի արժույթ ՝ միայն ՀՀ դրամ:
-
Կտրոնը վերադարձնելու համար խնդրում ենք նամակ ուղարկել [email protected] էլեկտրոնային հասցեին ՝ այն պատվերի (պատվերների) համարով (համարներով), որոնք ցանկանում եք վերադարձնել։Գրեք նաև վերադարձի հայցման պատճառը:
Ո՞ր դեպքում կարող եք վերադարձնել կտրոնը
- Չօգտագործված գործարքի կտրոնները կարող են ամբողջությամբ փոխհատուցվել DISCOUNTIN Credit-ի տեսքով մինչև պիտանելիության ժամկետի ավարտը, եթե տպագրության մեջ այլ բան նշված չէ :
- Եթե մատակարարը հրաժարվում է ընդունել ձեր կտրոնը կամ սպասարկել ձեզ ըստ գործարքի պայմանների, ապա ստուգում անցկացնելուց հետո ձեզ կվերադարձվի ամբողջ գումարը DISCOUNTIN Credit-ի տեսքով։
- Եթե մատակարարը ձեզ առաջարկում է գործարքի մեջ նշված ծառայությանը հակասող ծառայություն, ապա ստուգում անցկացնելուց հետո ձեզ կվերադարձվի ամբողջ գումարը DISCOUNTIN Credit-ի տեսքով։
Ո՞ր դեպքում չեք կարող վերադարձնել կտրոնը
- Եթե մատուցված ծառայությունը չի արդարացրել ձեր սպասելիքները։
- Եթե դուք չեք պահպանել մատակարարի ամրագրման / չեղարկման քաղաքականությունը, ինչպես նշված է գործարքի մանրամասներում։
- Եթե կտրոնի պիտանելիության ժամկետն ավարտված է։